Certyfikat bardzo polski ­ i bardzo przydatny

Certyfikat Polski Produkt powstał po to, by upowszechniać ideę polskich zakupów ­ nie jako pusty marketing czy polowanie na znaczki z biało­czerwoną flagą (które ma wielu), ale sposób na lepsze i bardziej świadome korzystanie z rynkowej oferty.

Tak łatwo się pomylić. Te marki nie mają polskich właścicieli: Wedel, Fiat, Biedronka, Żywiec, Wedel, Pudliszki ­ to tylko wybrane przykłady. Dziesiątki innych popularnych produktów generują sprzedaż i zyski, które są odprowadzane za granicę.

W polskich rękach najczęściej zostaje pensja szeregowych pracowników (bo władze są zagraniczne), i oczywiście opakowanie po np. zjedzonej słodyczy.

Tak nie musi być. Wspieranie polskich produktów to nie tylko patryjotyzm ekonomiczny, to rozsądek. W ten sposób budujemy potencjał, który przekłada się na dobrobyt kraju i wszystkich Polaków.

To model, który doskonale sprawdza się w innych krajach. Marki rodzime słusznie dostają tam priorytet.Tam już dawno przekonano się, że kupowanie zagranicznych produktów jest w jakimś stopniu wywożeniem narodowego majątku za granicę. Dlatego tak ceni się to, co swoje.

Chcemy, by tak mogło być również w Polsce.

Dlaczego warto wspierać polskie firmy?

  • dają miejsca pracy
  • płacą podatki w kraju
  • zapewniają trwały rozwój gospodarczy
  • oferują pewną i łatwiejszą do kontrolowania jakość i standard obsługi
  • nie są zależne od polityki zagranicznych centrali (np. globalne zwolnienia czy oszczędności)

Gdzie znajdę produkty z Certyfikatem Polski Produkt?

To proste ­ wszędzie tam, gdzie sprzedawcy zależy na promocji polskich marek. Certyfikat Polski Produkt zdobyło już wiele firm z różnych regionów Polski, a ich grono stale się powiększa.

Firmy z certyfikatem